środa, 23 lutego 2011

Sutasz

Postanowiłam też spróbować. Debiut maleńki ;o)

27 komentarzy:

  1. A nie mówiłam, że padnę. Super są - proste, ale bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyolbrzyyymiasz ;o) Dzięki :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Następna zarażona:))
    I dobrze niech Ci się plecie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie to zaraz szlag trafi, albo inna cholera porwie na strzępy!!
    Umówiły się wiedźmy czy co, żeby starszej pani wodę z mózgu robić??

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech starsza pani bierze igłę i do towarzystwa przystaje bo jeszcze wiedzmy jej gnaty obiją :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrrr! NIE UMIEM! SIĘ NIE NAUMIEM!! TĘPA JESTEM JAKO TA IGŁA FRYWOLNA!

    NIGDY W ŻYCIU!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś Cię znajdę...
    Znajdę Cię...
    I uduszę gołymi ręcami!
    I Sywlię!
    I Jolinkę!
    I ogólnie wszystkie sutaszowe!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmilczę ten ozór!
    Jakby to powiedzieć...
    Nie jestem mściwa, ale pamiętliwa!
    O!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ata mogę to zrobić za Ciebie :D udusić Miduchę:D no nic się @ nie pochwaliłaś że robisz ... rób dalej a potem laluni coś zrobisz czekoladowo turkusowego:D hyhyhyhyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ines, poszłaś sobie to nie miałam jak się pochwalić... następnym razem zadzwonię się zameldować choćby i trzecia w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ines - a duś! Byle dobrze! ;-DD

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie "ręce z gaciami opadają" umówiły się baby jedne czy co?... udusić Ata to za mało... paskudy jedne... ty to mało, ale ja po - nie powiem - ciśnienie mi podnosić będą...staruszce, toż gadam, że nie będe juz u Sylwki a tu druga ... pokusa jedna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słowo daję, że my się wcale nie umawiałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nieeee, i kto Wam teraz uwierzy, no kto?
    Z tych nerw to zapomniałam napisać, że zdolne te łapki masz nieziemsko...

    OdpowiedzUsuń
  15. Taaa! Nieee! No jassne!! Już uwierzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Sylwką w 100 % - wszystko idealnie dobrane!
    Ines - jak udusisz, to co ja tu będę podziwiać?!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kłócą się dziewczyny,kłócą,a ja tylko wzdycham...
    Bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Potwierdzam - jakoś się tak zgrałyśmy spontanicznie. I proszę mi tu morderstw nie popełniać, co by swe lenistwo usprawiedliwić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu lekuchno ją podduszę:D na patelni z masełkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A o czyim lenistwie mówisz Sylwka??? Czyżby ktoś tu miał lenia?

    OdpowiedzUsuń
  21. Że niby kto leniwy koleżanko Sylwio??

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne i wcale nie wyglądają na debiutanckie

    OdpowiedzUsuń
  23. O! I to też? Jeśli pójdziesz dalej w tym kierunku, jestem pewna, że będziesz najlepsza. Widziłam już dużo haftu sutaszowego, ale ... Do tego po prostu trzeba Twojej precyzji. Zatem do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  24. Koroneczko jesteś dla mnie szalenie łaskawa :o))

    OdpowiedzUsuń