wtorek, 15 marca 2011

Kolczyki sutasz kolorowy - Earrings soutache multicolor

15 komentarzy:

  1. no i zaskoczenie....ja chyba nie widziałam u Ciebie tego rodzaju biżuterii. no super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciekawy efekt Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaałłłł!!!Przepiękne! Jakby z kropelkami wody! BARDZO mi się podobają! BARDZO! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pochwały :o)
    To drugie moje kolczyki sutaszowe i chyba na tym poprzestanę :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie, nie przestawaj :-( Ładne są, choć ja bym na dole dała ciemnozielone krople zamiast przeźroczystch, ale to taka moja wizja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia :o) Mnie ta zabawa jakoś nie pociąga :o) Spróbowałam i wiem :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie dla Ciebie... bo fajnie to robisz... ale ja Ciebie rozumiem, coś jest dla nas albo nie i tyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, szanuję Twoją decyzję i odmowę tworzenia czegoś, co Cię nie pociąga, nawet jeśli panuje na to moda ;-) Szkoda tylko, że ze szkodą dla możliwych efektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki są super. Bardzo mi sie podobają. superowe Ci wuszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihihi! Misiaczki na trzech nóżkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No co? Tak mi się jakoś skojarzyły :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne, jak źródlana woda :)

    OdpowiedzUsuń